четверг, 27 сентября 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме залучити колег та учнів до процесу оцінювання та створення інструментів оцінювання. Навчилася, як визначити розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації та яким чином проводити підсумкові атестації. З `ясувала, що оцінювання має проводитися постійно під час проведення проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях навичок та знань. Також, зрозуміла, що оцінювання будується навколо навчальних потреб учнів та має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми так і на навичках.

Комментариев нет:

Отправить комментарий